بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک لازم نیست که بسیاری از علائم را می توان به دیالیز اجتناب؟
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک لازم نیست که بسیاری از علائم را می توان به دیالیز اجتناببیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک لازم نیست که بسیاری از علائم را می توان به دیالیز اجتناب؟

سلام، دکتر، من بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک، من یک تجزیه و تحلیل نشان داد که است که بسیاری از کیست کلیه من وجود دارد انجام داد. با این حال، من هیچ علائم آشکار ندارد. من تعجب می کنم اگر من می تواند بیماری را کنترل کنم، بنابراین جلوگیری از دیالیز. من را فراموش کرده به شما بگویم که من هیچ تاریخ، و فشار خون و قند خون طبیعی است.

سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. همانطور که همه ما می دانیم، بدون حکومتداری خوب، کلیه پلی کیستیک خواهد نارسایی کلیه می شود، بیماران دیالیز است. اما برای وضعیت شما، شما یک شانس بزرگ برای جلوگیری از دیالیز و عملکرد کلیه است هنوز هم طبیعی است، هیچ سابقه این بیماری، فشار خون و قند خون نیز وجود دارد. بنابراین در حال حاضر، مهم ترین چیز برای شما برای کاهش کیست خود و متوقف کردن آنها را از افزایش می یابد.

چه درمان مفید است برای کاهش کیست در کلیه پلی کیستیک؟

Osmotherapy پزشکی طب میکرو چینی به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، آن را می توانید رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون بر در و دیوار از کیست، و بهبود نفوذ پذیری از کیست، به طوری که کیست کوچک و کوچک. این تکثیر سلول های اپیتلیال جلوگیری و در نتیجه، ترشح مایع کیست کاهش می یابد. هنگامی که فشار داخلی کاهش اندازه کیست کیست به تدریج تبدیل شدن به کمتر به منظور کاهش فشرده سازی بافت های اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون و برای جلوگیری از پیشرفت فیبروز کلیوی.

از بالا، ما می توانیم مطمئن شوید که Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی می تواند کمک به بیماران برای جلوگیری از دیالیز، برش یک کیست در کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: دیالیز,درمان,بیماری های کلیوی متعدد در ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: